Jak działa system tlumaczka.pl?

W dobie szybkiego rozwoju narzędzi cyfrowych coraz częściej korzystamy z usług świadczonych tylko drogą internetową. W serwisach online możemy zrobić zakupy, zamówić jedzenie, a nawet… zlecić tłumaczenie dokumentów samochodowych. W tym artykule przybliżymy nieco zasadę działania naszego systemu tłumaczka.pl.

Internetowe zamawianie usługi przez formularz

Być może wahasz się przed skorzystaniem z usług naszego serwisu, bo nie jesteś pewien, na czym właściwie on polega. W takim razie śpieszymy z wyjaśnieniami. Zasadę działania systemu można porównać do typowego sklepu internetowego. Wszystkie działania, łącznie z wykonaniem płatności za usługę, wykonasz bez wychodzenia z domu. System wyposażony jest w opcję płatności online (Tpay) oraz wystawiania faktury. Zapewnia także możliwość śledzenia statusu zamówienia.

A o jakich działaniach mowa? Jako pierwszy krok przygotuj dokumenty samochodowe w formie cyfrowej. Maksymalna wielkość pojedynczego pliku wynosi 15 MB. Następnie na stronie głównej naszego serwisu odszukaj przycisk „Złóż nowe zamówienie”. Podobnie jak w wielu sklepach internetowych, nie musisz zakładać u nas konta użytkownika – usługę wykonamy również bez rejestracji.

Po kliknięciu w przycisk otworzy się formularz zleceniowy, a Ty zostaniesz poproszony o wgranie plików z dokumentami samochodowymi do przetłumaczenia. Następnie zamówienie jest wyceniane. Oferujemy dwa wyjścia: wycenę automatyczną lub przez administratora. Najczęściej korzysta się z tej pierwszej opcji – jest najszybsza. Druga z nich jest zaś pomocna w przypadku zamówień nietypowych. Kolejne kroki znów przypominają działanie sklepu internetowego. Poprosimy Cię o wybranie sposobu przesyłki oraz metody płatności, a także o podanie swoich danych osobowych. Tłumaczenia dokumentów samochodowych są gotowe najpóźniej w ciągu 48 godzin.

Co jeszcze warto wiedzieć o systemie tłumaczka.pl?

- W ramach jednego zamówienia możesz zlecić przetłumaczenie kilku kompletów dokumentów samochodowych z różnych języków.

- Na naszej stronie internetowej znajduje się przykładowy cennik dokumentów. Przed złożeniem zamówienia możesz zorientować się, ile mniej-więcej będzie kosztowała interesująca Cię usługa.

- Wycena automatyczna jest sprawdzana przez koordynatora. Jeśli doszło do błędnej wyceny, istnieją dwa rozwiązania: gdy kwota okazała się za niska, klient zostanie poproszony o dopłatę, natomiast, gdy wyszła za wysoka – różnica zostanie mu zwrócona.

- Zapewniamy telefoniczną i internetową obsługę klienta, z której można skorzystać w przypadku jakichkolwiek trudności z wypełnianiem formularza.